Jakie gry wypuścił Supercell?

Jakie gry wypuścił Supercell?

Supercell – fińskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją gier mobilnych. Jego siedziba znajduje się w Helsinkach. Firma powstała w 2010 roku. W 2015 roku pracowało w niej 180 osób.

W 2012 roku przyznano mu tytuł najlepszego nordyckiego start-upu. W 2011 roku amerykańskie przedsiębiorstwo Accel Partners zainwestowało w Supercell 12 milionów dolarów. w 2013 roku japońska firma GungHo Online Entertainment wykupiła 51% udziałów Supercell za 1,5 miliarda dolarów.

Wiele osób może nie wiedzieć, ale Supercell wyprodukował… AŻ 10 GIER!

Pierwszą Wielką Piątke zajmują:

  • Hay Day (2012)
  • Clash of Clans (2012)
  • Boom Beach (2013)
  • Clash Royale (2016)
  • Brawl Stars (2017)

Są to gry stworzone i nadal rozwijane przez Superkomórkę. Jednak W miedzy czasie Supercell prowadził betatesty nad innymi tytułami

Zombies Online (2011):

Zombie Online to jedyna nie-mobilna gra od Supercell, wydana w 2011 r. I usunięta 30 listopada 2012 r. Istnieją jednak dobre wyniki, ale niektórzy gracze chcą powrotu tej gry. Ta gra składa się z kilku sekcji: solo lub grupowo online. W grupie są 3 rodzaje postaci: czołg (ochroniarz), łowca i uzdrowiciel.

Pets vs Orcs (2012)

Gracze Pets vs Orcs budują własne miasto i dekorują je według własnych pomysłów. Celem gry było, podobnie jak w Clash of Clans, pozbycie złych orków z ich własnej ziemi i ochrona miasta przed regularnymi atakami. Jako jednostki gracze rekrutowali słodkie „zwierzęta”, takie jak koty i psy, które walczyły ze złymi orkami.

https://i2.wp.com/www.newsslash.com/images/upload/tag_images/2032-pets-vs-orcs.jpg?w=640&ssl=1

Battle Buddies (2012)

Z Battle Buddies Supercell wypróbował zupełnie inny gatunek. Zamiast gry strategicznej lub symulacji farmy, Battle Buddies była strzelanką taktyczną, która została ogłoszona zarówno na urządzenia z systemem iOS, jak i Android.

W Battle Buddies gracze kontrolowali drużyny sześciu żołnierzy, których można było użyć na odpowiedniej karcie misji. Jak wiadomo z wielu graczy tego typu, Przyjaciele Bojowi mieli również możliwość dostosowania własnych żołnierzy; Ponadto gra miała zintegrowany system poziomów. Interassant był także długoterminowym planem dla Battle Buddies opracowanym przez Supercell: firma chciała umożliwić graczom konkurowanie z przyjaciółmi (i wrogami) również na granicach platformy. Pozwoliłoby to właścicielom iPada konkurować z graczami na urządzeniu z Androidem.

Spooky Pop (2014)

W Spooky Pop pomagamy niejakiemu Professorowi w okiełznaniu bałaganu, do jakiego sam doprowadził. Mianowicie otworzył on portal do innego wymiaru i sprowadził na Ziemię całą armię zjaw. Teraz nie pozostaje mu nic innego, jak odeprzeć inwazję, a pomaga mu w tym grupa wolontariuszy. Gracz pomaga samozwańczym łowcom duchów na przestrzeni ponad 100 etapów o systematycznie rosnącym poziomie trudności.
Źródło: https://www.gry-online.pl/

Smash Land (2015)

Kampania toczy się w standardowej krainie fantasy, a scenariusz jest jedynie pretekstem do zabawy. Podczas rozgrywki naszym zadaniem jest wyczyszczenie serii plansz z przeciwników. Na każdej mapie poza wrogami znajdziemy także cenne przedmioty oraz przeszkody. Cała zabawa sprowadza się do wystrzeliwania postaci niczym z procy. Wpierw palcem naciągamy nieistniejącą gumę, potem celujemy, a na końcu wypuszczamy postać, aby pomknęła we wskazanym przez nas kierunku. Brzmi to trochę jak Angry Birds, ale w Smash Lands postacie ślizgają się po gruncie, a nie latają w powietrzu. W praktyce daje to coś, co przypomina zabawę w kapsle.
Źródło: https://www.gry-online.pl/

The Pittdroid

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Translate »