Balance update październik 2018!

Balance update październik 2018!

Cześć, szefie!

Oprócz bardzo ekscytujących lig klanowych, nadchodząca październikowa aktualizacja, która pojawi się tuż za rogiem, przyniesie również pewne zmiany równowagi. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej!

Jednostki:

Wall Breaker

Redukcja kosztów treningu

  • Level 2: 1500 > 1250
  • Level 3: 2000 > 1500
  • Level 4: 2500 > 1750
  • Level 5: 3000 > 2000
  • Level 6: 3500 > 2250
  • Level 7: 4000 > 2500
  • Level 8: 4500 > 2750

Golem

Redukcja kosztów treningu

  • Level 1: 450 > 300
  • Level 2: 525 > 375
  • Level 3: 600 > 450
  • Level 4: 675 > 525
  • Level 5: 750 > 600
  • Level 6: 825 > 675
  • Level 7: 900 > 750
  • Level 8: 975 > 825

Baby Dragon

Redukcja kosztów treningu

  • Level 1: 15000 > 10000
  • Level 2: 16000 > 11000
  • Level 3: 17000 > 12000
  • Level 4: 18000 > 13000
  • Level 5: 19000 > 14000
  • Level 6: 20000 > 15000

Witch

Redukcja kosztów treningu

  • Level 1: 250 > 175
  • Level 2: 350 > 225
  • Level 3: 450 > 275
  • Level 4: 550 > 325

Level 1

  • HP: zredukowane z 320 do 30

Level 2

  • DPS: zredukowane z 120 do 110
  • HP: zredukowane z 360 do 320

Bowler

Redukcja kosztów treningu

  • Level 1: 130 > 110
  • Level 2: 150 > 130
  • Level 3: 170 > 150
  • Level 4: 190 > 170S

Siege machine:

Skrócone czasy treningu w maszyny oblężniczej: czas treningu wynosi teraz 20 minut na wszystkich poziomach. Obniżone koszty szkolenia Oblężniczego: koszt szkolenia wynosi obecnie 100 000 złota na wszystkich poziomach. Donating Siege Machines daje 30 punktów doświadczenia i liczy 30 w kierunku liczby darowizn

Budynki:

Wieża Inferno:

Dodatkowa Wieża Inferno dodana do TH12

X-bow:

Zmieniony dgm na sekundę:

  • Level 3: 80 > 70
  • Level 4: 90 > 80
  • Level 5: 110 > 100

Eagle Artillery:
Obrażenia zadawane przez obrażenia na trafienie i obrażenia fal uderzeniowych zostały dostosowane:

Poziom 1: Obrażenia od trafienia 250> 300, obrażenia od fali uderzeniowej 15> 20

Poziom 2: obrażenia od trafienia 300> 350, obrażenia od fali uderzeniowej 20> 25 Poziom

3: Obrażenia od trafienia 350> 400, obrażenia od fali uderzeniowej 25> 30

Air Defense:
Punkty życia zostały dostosowane:

Poziom 7: 1110> 1100

Poziom 8: 1170> 1200

Poziom 9: 1230> 1300

Poziom 10: 1290> 1400

Bomby lotnicze (czerwone):

  • Nowy poziom dodany do TH12
  • Zredukowany promień aktywacji z 5 płytek do 4 płytek

Bomby:

Nowy poziom dodany do TH11

Skrócono opóźnienie detonacji z 2 sekund do 1,5 sekundy, aby niezawodnie trafiły one do większej liczby różnych oddziałów, które je wywołały.

Kopalnie zasobów:

Gold Mine: dodano nowy poziom dla TH10
Elixir collector : nowy poziom dodany do TH10
Dark Elixir Collector: nowy poziom dodany do TH10

Murek:

Do 200 elementów murka można teraz uaktualnić do poziomu 13 (wcześniej można było ulepszyć tylko 100)

The Pittdroid

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Translate »